Algemene Voorwaarden voor Reparatie van Smartphones in Hoorn
Smartphone Repair Hoorn
Kleine Noord 1, 1621 CC Hoorn
KVK-nummer: 95896481
1. Garantie op Reparaties
Smartphone Repair Hoorn biedt een garantie van drie maanden op de uitgevoerde reparaties. Deze garantie dekt uitsluitend de vervangen onderdelen en de uitgevoerde werkzaamheden. Eventuele bijkomende reparaties of problemen die zich na de oorspronkelijke reparatie voordoen, vallen niet onder deze garantie.
2. Aansprakelijkheid
Smartphone Repair Hoorn aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade die al aanwezig was vóór de reparatie, maar niet direct zichtbaar was. Dit betreft onder andere interne schade die pas later kan blijken. Indien een apparaat na de reparatie niet goed functioneert vanwege onzichtbare schade, zijn wij niet aansprakelijk voor deze schade.
3. Retourbeleid voor Aankopen
Producten die in onze winkel zijn gekocht, kunnen binnen 14 dagen na aankoop worden geretourneerd, mits het product ongebruikt is en zich in de originele, onbeschadigde verpakking bevindt. Een terugbetaling wordt uitsluitend verstrekt bij vertoon van het originele aankoopbewijs.
4. Beperkingen in Aansprakelijkheid
Smartphone Repair Hoorn is niet aansprakelijk voor verlies van gegevens of software op het apparaat van de klant. Wij adviseren alle klanten om een back-up van hun gegevens te maken voordat zij hun apparaat bij ons inleveren voor reparatie.
5. Privacybeleid
Wij respecteren uw privacy en behandelen uw persoonlijke gegevens met de grootste zorg. Alle persoonlijke informatie die wij verzamelen, wordt uitsluitend gebruikt voor het uitvoeren van de gevraagde reparatiediensten en wordt vertrouwelijk behandeld.
6. Prijzen en Betaling
Onze prijzen zijn inclusief btw, tenzij anders aangegeven. De prijs van de reparatie wordt mondeling, via de aangegeven prijzen op onze website, of via een offerte aan de klant medegedeeld. Houd er rekening mee dat door prijsstijgingen van onderdelen, de uiteindelijke prijs die wij opnoemen mogelijk hoger kan zijn dan de prijs die op onze website staat aangegeven. De prijs wordt vervolgens vastgelegd op de reparatiebon. Betaling dient te worden voldaan op het moment dat het gerepareerde apparaat wordt opgehaald of bij aankoop van producten in onze winkel.
7. Wijzigingen in Voorwaarden
Smartphone Repair Hoorn behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden op elk gewenst moment te wijzigen. Alle wijzigingen worden op onze website gepubliceerd en zijn vanaf dat moment van kracht.
8. Onderdelen en Materiaal
Wanneer wij verwijzen naar 'originele onderdelen', bedoelen wij (pulled) onderdelen, oftewel gebruikte onderdelen die uit andere apparaten zijn gehaald. Deze onderdelen zijn getest en verkeren in goede staat. De gebruikte onderdelen zijn afkomstig van andere apparaten en zijn niet beschadigd of defect. Voor alle merken, behalve Apple, gebruiken wij uitsluitend originele onderdelen. Bij Apple, vanwege de beperkte beschikbaarheid van originele onderdelen, gebruiken wij (pulled) onderdelen als 'originele' onderdelen.
9. Totstandkoming van de Overeenkomst
De overeenkomst tussen de klant en Smartphone Repair Hoorn komt tot stand zodra de klant akkoord gaat met een offerte of aanbod dat door ons is verstrekt. Indien tijdens de uitvoering van de werkzaamheden blijkt dat er extra werk vereist is, kunnen er aanvullende kosten in rekening worden gebracht. De klant heeft het recht om aanvullende werkzaamheden te annuleren indien deze kosten niet acceptabel zijn.
10. Uitvoering van de Reparatie
Smartphone Repair Hoorn kan de klant vragen om de toegangscode van het apparaat om noodzakelijke tests uit te voeren. Het verstrekken van deze toegangscode houdt in dat de klant toestemming geeft voor gebruik van de code tijdens de reparatie. De klant is echter niet verplicht om de toegangscode te verstrekken. In sommige gevallen kunnen wij het apparaat terugzetten naar de fabrieksinstellingen om de reparatie correct uit te voeren. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de juiste gegevens en informatie aan ons te verstrekken.
11. Reparatietijden en Ophaalbeleid
Smartphone Repair Hoorn streeft ernaar om veelvoorkomende reparaties binnen 30 minuten uit te voeren. Indien het toestel niet binnen 7 dagen na reparatie wordt opgehaald, zullen wij de klant hiervan op de hoogte stellen. Als het apparaat na 90 dagen nog niet is opgehaald, behouden wij ons het recht voor om het toestel in eigendom te nemen. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor schade door onvoorziene omstandigheden zoals inbraak, brand of overstromingen.
12. Kosten en Betalingsvoorwaarden
Na reparatie ontvangt de klant drie maanden garantie op het vervangen onderdeel. Deze garantie geldt niet voor schade die voortkomt uit een val, stoot, water- of drukschade. Wij kunnen niet garanderen dat de fabrieksgarantie op het apparaat behouden blijft na de reparatie. Bij reparatie van toestellen met aanzienlijke schade, zoals waterschade of fysieke schade, kunnen er onderzoekskosten van €39,- in rekening worden gebracht. De kosten van de reparatie worden mondeling, via de aangegeven prijzen op onze website, of via een offerte aan de klant meegedeeld en vastgelegd op de reparatiebon. De betaling dient te worden voldaan bij het ophalen van het gerepareerde toestel. Zakelijke klanten kunnen op rekening betalen. Na de reparatie van waterdichte toestellen kunnen wij niet garanderen dat de waterdichtheid behouden blijft.
13. Onderzoekskosten
Indien het noodzakelijk is om onderzoek te doen naar de oorzaak van het probleem, brengen wij €39,- in rekening voor onderzoekskosten. Deze kosten worden niet in rekening gebracht als het probleem direct kan worden vastgesteld en een onderdeel zonder verder onderzoek kan worden vervangen.
Laatst bijgewerkt: 10 maart 2025